Élményt szerezni az ügyfeleinknek
Az ügyfelek
meggyőződése alakítja a vásárlói döntéseiket, ezek a meggyőződések nem fognak
addig változni, amíg nem szolgálunk új élményekkel számukra. Az ügyfélélmények alakítják
az ügyfél meggyőződéseit, az ügyfél meggyőződései határozzák meg a vásárlói
döntéseket, és a vásárlói döntések vagy a saját vállalatodat, vagy a
versenytársadét helyezik előnybe.

Van esetleg olyan
változás
a meggyőződésekben, amit neked kell elérned egyik, vagy másik ügyfelednél ? Ha a válaszod
igen, kezdd azzal, hogy meghatározod, hogy milyen eredményeket szeretnél az
ügyfeleidnél elérni. Írd le. Következőnek határozd meg, melyek azok a
meggyőződései az ügyfeleidnek, amelyek akadályai annak, hogy a tervezett eredményeket elérd. Aztán kérdezd
meg magadtól: Milyen meggyőződéseket szeretnék kialakítani az ügyfeleimben? Ez
a lépés egy, vagy több beszélgetést tesz szükségessé az ügyfelekkel. Azután
határozd meg azokat a tapasztalatokat, amikben szeretnéd részesíteni az
ügyfeleket azért, hogy a meggyőződései megváltozzanak. Végül valósítsd meg az
új élményeket, és ellenőrizd, hogy ténylegesen bekövetkezett-e a kivánt
változás.
Az új
ügyfélélmények generálása kulcsfontosságú az ügyfelek új meggyőződésének
kialakításában - és vevői döntések megváltoztatásában.
Forrás:
Partners In Leadership