Élményt szerezni az ügyfeleinknek



Az ügyfelek meggyőződése alakítja a vásárlói döntéseiket, ezek a meggyőződések nem fognak addig változni, amíg nem szolgálunk új élményekkel számukra. Az ügyfélélmények alakítják az ügyfél meggyőződéseit, az ügyfél meggyőződései határozzák meg a vásárlói döntéseket, és a vásárlói döntések vagy a saját vállalatodat, vagy a versenytársadét helyezik előnybe.

Álljon itt egy eset. Egy nagy egészségügyi szolgáltató igazgatója ez egyik elégedetlen ügyfelet egy egyszerű üzenettel kereste meg: „ Tudom, hogy az elmúlt hónapokban velünk kapcsolatosan néhány negatív meggyőződésre tett szert. Azért vagyok itt, hogy megtudjam, mik is ezek pontosan, és meg tudjuk ezeket változtatni.” Miután a meglepett ügyfél elmondta pontosan milyen tapasztalatai voltak és ezek milyen meggyőződéseket alakítottak ki benne, az igazgató újra meglepte azzal: „Ezek nem azok a meggyőződések, amit szeretnénk, hogy legyenek Önben, ezért merőben új élményekben, tapasztalatokban fogjuk részesíteni, amik meg fogják változtatni a negatív meggyőződéseit rólunk.” A következő néhány percben az igazgató a terveikről beszélgetett, hogy milyen élményeket szeretne, hogy az ügyfelek megéljenek, és a változás iránti elkötelezettséggel, milyen meggyőződéseket szeretnének kialakítani. Ebből kiindulva a következő hetekben drámai, pozitív fordulat állt be az ügyfelek meggyőződésében.
Van esetleg olyan változás a meggyőződésekben, amit neked kell elérned egyik, vagy másik ügyfelednél ? Ha a válaszod igen, kezdd azzal, hogy meghatározod, hogy milyen eredményeket szeretnél az ügyfeleidnél elérni. Írd le. Következőnek határozd meg, melyek azok a meggyőződései az ügyfeleidnek, amelyek akadályai annak, hogy  a tervezett eredményeket elérd. Aztán kérdezd meg magadtól: Milyen meggyőződéseket szeretnék kialakítani az ügyfeleimben? Ez a lépés egy, vagy több beszélgetést tesz szükségessé az ügyfelekkel. Azután határozd meg azokat a tapasztalatokat, amikben szeretnéd részesíteni az ügyfeleket azért, hogy a meggyőződései megváltozzanak. Végül valósítsd meg az új élményeket, és ellenőrizd, hogy ténylegesen bekövetkezett-e a kivánt változás.
Az új ügyfélélmények generálása kulcsfontosságú az ügyfelek új meggyőződésének kialakításában - és  vevői döntések megváltoztatásában.
Forrás: Partners In Leadership

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Felelősségi Szakadék áthidalása

A sorba rendeződés lendületet ad az eredményeknek

Legyen mindennapos a cselekvő felelősség!