Az értékesítés növelése - a régi módon
"A csapat tíz munkatársából kilenc kapott két éven belül vezető beosztást, és a területi vezetők is megkezdték előrehaladásukat a ranglétrán. Eegyesek egészen az értékesítési és marketing elnökhelyettesi pozícióig jutottak. Később az eredeti csapat néhány tagja regionális, vagy országos account manageri pozíciót kapott. Ezeket az embereket ma más vállalatoknál elnökhelyettesi, vagy más felsővezetői pozíciókban találhatjuk."
Egy másik esetben, egy vezeték nélküli kommunikációs szolgáltató vállalat alkalmazta az alapvető cselekvő felelősségi elveket az egész értékesítési szervezetében, és az eredmények azonnal láthatóak voltak. Az eladás 17%-kal nőtt a következő negyedévben, a nyereségráta 45%-kal nőtt a következő néhány hónapban, és a vevőelégedettség is szárnyalt. A nagyobb cselekvő felelősség az értékesítői csapatban számos Fortune 1000 vállalatnál eredményezett növekedést. (Az Óz Elv c. könyv magyar kiadásából)
Ha többet szeretnél megtudni arról, hogyan alkalmazhatják képviselők, csapatok, és egész vállalatok a cselekvő felelősségi alapelveket arra, hogy az eladási teljesítményüket növeljék, a vezetést javítsák, és mérföldköveiket, eredményeiket elérjék, vedd fel a kapcsolatot velünk: www.inspiringculture.org/ozelv