A cselekvő felelősség kultúrájának megteremtése

Két édesanya Dél-Kaliforniában azt hitte, mi sem lesz könnyebb, mint, hogy rengeteg féle organikus ételt találjanak az újszülötteiknek. De rosszul hitték. Az organikus élelmiszerek iránti növekvő igény ellenére nem sikerült a mamáknak megtalálni azt a lehetőséget, amit kerestek, ezért elhatározták, felelősséget vállalnak a helyzetükért és megkérdezték maguktól: „Mi mást tehetünk még?” Kitaláltad. Elkezdték gyártani a saját organikus bébiételeiket. Szájról szájra terjedt a híre az új termékkreációiknak.

Meglátták a piaci szükségletet és lehetőséget, és eldöntötték, magukénak érzik a kielégítetlen organikus bébiétel-piaci rés kitöltését. Az egyik édesanya a helyi televízió egyik riporterre volt, a másik pedif a Wolfgang Puck étterem korábbi szakácsa. A szakismeretüket és tapasztalatukat kiegészítve vágtak bele az új vállalkozásba. Mára a bébiételeiket Tasty Brand néven árusítja számos élelmiseráruház-lánc, mint például a Whole Foods, az Albertson’s, és a Costo, és online is megvásárolhatók az Amazon.com-on. Az alapítók Cselekvő Felelősség Kultúrája, amelyik kettejükkel kezdődött, mára feltörekvő üzletté vált, amelyik nyereséges, bővül, és nemcsak a kisgyermekes családokat szolgálja, hanem mindenki mást is: „Valami olyat kínálj, ami az emberek arcára nagy mosolyt varázsol, de nem tartalmaz semmi olyan ’szemetet’ mint magas cukortartalmú kukoricaszirupot, mesterséges színezéket, vagy ízfokozót, stb. Nagyon hiszünk az organikus és nem genetikailag módosított, minősített termékekben, mivel amit eszel, tényleg számít. Eredetileg a kisbabák lebegtek a szemünk előtt, de hamar rájöttünk, a Tasty Brand mindenkié! Végül is ki ne szeretné a finom ételeket? Tehát előre, ... kényeztesd magad a TASTY-vel!”

A Cselekvő Felelősség Kultúrája mögött olyan emberek állnak, akik önként vállalnak nagyobb felelősséget az eredmények eléréséért. A cselekvő felelősséget soha nem kényszerítik rájuk. Önként és lelkesen vállalják magukra. Ez a mantra hajtja őket—Mi mást tehetek még, hogy a kívánt eredményeket elérjem?—és folyamatosan a megoldásokat keresik . Gondold végig, hányszor vezetett ez a fajta cselekvő felelősség kiugró kezdő vállalkozásokra, mint a Tasty Brand.

Ha többet szeretnél megtudni, hogyan alakítsd ki a Cselekvő Felelősség Kultúráját, meghívunk, csatlakozz a Cselekvő Felelősségi Közösséghez az www.ozprinciple.com oldalunkon, ahol aktuális ügyféleseteket tekinthetsz meg.

Jelentkezz a következő angol nyelvű webinárunkra, ha érdekel, hogyan lehetsz még jobb vezető.

Creating A Culture of Accountability, Culture of Accountability, and Accountability Community, Cselekvő Felelősség Kultúrájának Kialakítása, Cselekvő Felelősség Kultúrája, and Cselekvő Felelősségi Közösség are all registered trademarks of Partners In Leadership. All other registered trademarks and trademarks used herein are the property of their respective owners.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Felelősségi Szakadék áthidalása

A sorba rendeződés lendületet ad az eredményeknek

A cselekvő felelősség támogatása